Selamat Datang..

Selamat Datang Ke Blog Bekas Pelajar Ting.Enam SMK Kuala Besut (Batch Pertama 1990/91). Kami Mengalu-alukan Sebarang Cadangan Daripada Anda

PENGUMUMAN TERKINI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1439H
Maaf Zahir & Batin
Eratkah Silaturrahim

PENAFIAN

PERINGATAN: Pengendali dan ExF6SMKKB90/91 tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Monday, February 28, 2011

Tahniah Zuba!

KOTA TINGGI,JOHOR,27 Feb.2011- Warga EXF6SMKKB 90/91 mengucapkan tahniah kepada Zubaidah Ibrahim yang telah pun selamat melahirkan bayi lelakinya. Kini beliau dan suami dianugerahkan dengan 3 orang putera dan seorang puteri.


Kami di EXF6SMKKB 90/91 mendoakan semoga keluarga Zubaidah bertambah barakah dan dirahmati serta dimurahkan rezeki oleh Allah S.W.T. dengan kehadiran anak keempat (lelaki) dan akan menceriakan, mewarnai keindahan alam rumahtangga telah sekian lama terbina dengan penuh kasih sayang.


Sekali lagi kami warga EXFSMKKB 90/91 merakamkan sekalung tahniah buat Zuba dan suami serta seluruh isi keluarga diatas anugerah aset yang tiada tolok bandingnya daripada-Nya.


TAHNIAH!


1 comment:

  1. Tahniah, buat Zuba dan suami...!!!!!
    Semoga bertambah bahagia dengan kehadiran orang baru dalam keluarga.....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi