Selamat Datang..

Selamat Datang Ke Blog Bekas Pelajar Ting.Enam SMK Kuala Besut (Batch Pertama 1990/91). Kami Mengalu-alukan Sebarang Cadangan Daripada Anda

PENGUMUMAN TERKINI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1439H
Maaf Zahir & Batin
Eratkah Silaturrahim

PENAFIAN

PERINGATAN: Pengendali dan ExF6SMKKB90/91 tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Thursday, December 1, 2016

Jalan K.Terengganu-K.Bharu di Jambatan Jerteh Ditutup mulai 7-8 Disember 2016

Jalan utama dari Kuala Terengganu ke Kota Bahru di jambatan Sungai Jerteh ditutup sementara kepada semua jenis kenderaan mulai jam 11 malam pada 7 Disember hingga 4.30 pagi 8 Disember ini.

Jurucakap Jabatan Kerja Raya (JKR) Terengganu, Rosfaizal Rosli berkata ia dibuat bagi menjalankan kerja-kerja mengangkat, memasang struktur besi jambatan dan kabel Tenaga Nasional Berhad (TNB) di atas Jambatan Sungai Jerteh.

Katanya, sepanjang tempoh itu, pengguna jalan raya dari Kuala Terengganu ke Kota Bahru boleh menggunakan jalan alternatif Simpang Gong Kemuntong ke Kuala Besut sebelum ke Kota Bahru melalui Seberang Jerteh ke sempadan Kelantan.

Bagi pengguna jalan raya dari Kota Bharu pula, mereka boleh menggunakan jalan Seberang Jerteh ke Kuala Besut sebelum mengikuti Jalan Kampung Raja ke Tembila dan ke Renek sebelum meneruskan perjalanan ke Kuala Terengganu.

"Pihak kami memohon maaf di atas kesulitan ini, dan berharap pengguna jalan raya dapat menggunakan laluan alternatif seperti yang dicadangkan,” katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Rosfaizal berkata jika berlaku sebarang masalah, pengguna jalan raya boleh menghubungi beliau di talian 013-3801044 atau Hasrul di 011-1881286.
- Bernama

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi